W naszej ofercie m.in.: transfer, parking, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, parking w garażu, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, gaśnice, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, ogród, fitness, monitoring wokół obiektu, parking na miejscu, taras, lokalizacja przy samej plaży, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, plac zabaw dla dzieci, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, całkowity zakaz palenia, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, bezpłatne WiFi, Dostęp do personelu medycznego, transfer z lotniska, centrum fitness, dostęp do Internetu, transfer lotniskowy, Pojemniki na śniadanie na wynos, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, plaża, klub dla dzieci, sauna, prywatny parking, WiFi, pokoje dla niepalących, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, transfer na lotnisko, winda, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, transfer (dodatkowa opłata), Maseczki dla gości.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Tricity Apartments - Mila Baltica o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 44 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Tricity Apartments Mila Baltica, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.245891